Szukaj
Aktualności
Sortowanie
  • Najlepsza 2018/2019

 


NAJLEPSZA KSIĄŻKA na ZIMĘ 2018


poleca ImpulsDrodzy Czytelnicy jest nam bardzo miło poinformować i ogłosić, że w Oficynie Wydawniczej "Impuls" mamy również Najlepszą Książkę na Zimę 2018!

9 grudnia zakończył się ostatni z tegorocznych plebiscytów serwisu Granice.pl – „Najlepsza książka na zimę”. Czytelnicy i jurorzy wspólnie wybrali najciekawsze premiery wydawnicze ostatnich miesięcy. 50 nowości wydawniczych rywalizowało w 12 kategoriach o uznanie jurorów i internautów w konkursie i plebiscycie. W głosowaniu oddano ponad 31 tysięcy głosów.
Którą książkę wydaną w ostatnich miesiącach warto wybrać do czytania na zimowe wieczory? Już podpowiadamy:


Decyzją jury i internautów najlepszą książką na zimę 2018 w kategorii Poradniki została publikacja naszego wydawnictwa autorstwa Jolanty Spętanej pt. Wychowanie a sens życia. Człowiek w obliczu problemów egzystencjalnych.

To wnikliwa publikacja z zakresu psychologii i pedagogiki, która stanowi lekturę obowiązkową dla osób zainteresowanych tematyką rozwoju osobistego czy wychowania młodzieży.

Autorce serdecznie gratulujemy ważnego wyróżnienia i tytułu: Najlepsze Książki na Zimę 2018 Serdecznie dziękujemy za oddanie Waszych głosów w plebiscycie na nasze publikacje, dziękujemy organizatorom plebiscytu wortalowi Granice.pl. Dziękujemy za wsparcie i sympatię dla naszych publikacji, dla autorów, dla nas.

Impuls ma najlepsze książki na zimę

O książce:

 W kategorii Poradniki najlepszą książką tego lata została publikacja Jolanty Spętanej
pt. Wychowanie a sens życia. Człowiek w obliczu problemów egzystencjalnych
.

Niniejsza praca, stanowiąc studium teoretyczne zagadnienia sensu życia, wpisuje się w refleksję nad teoretycznymi podstawami współczesnych nauk kulturowych, a prowadzone w niej rozważania lokują się w obrębie nurtu personalistycznego, którego istotą jest podkreślanie znaczenia fenomenu duchowości uwzględnianego w naukach kulturowych. Badania nad problemem sensu życia w odniesieniu do młodego człowieka doby ponowoczesnej, odnosząc się do sfery wychowania rozumianego jako „stawanie się”, mają na celu ukazanie możliwości zastosowania kategorii pojęciowej sensu życia oraz teorii sensu życia w interdyscyplinarnym obszarze pedagogiki, a tym samym możliwość wzajemnego przenikania teorii z zakresu pedagogiki, filozofii i psychologii, aby dowieść komplementarności wymienionych nauk. W charakterystycznym dla pedagogiki podejściu wielopłaszczyznowym, filozofia, której zwykło się przypisywać pierwszeństwo we wskazywaniu sensu, kooperuje tu z wiedzą z zakresu nauk o wychowaniu, a także psychologią, socjologią, teologią czy antropologią, aby współtworzyć wspólny obszar badawczy, z jego centrum w postaci osoby. U źródeł myśli pedagogicznej leżą bowiem filozoficzne rozważania o istocie człowieczeństwa, egzystencji ludzkiej w stale rozwijającej się cywilizacji, a ich konkretyzacja zawierająca się w odwiecznym pytaniu: kim jest człowiek? odsyła zarówno do współczesnych filozoficznych kierunków antropologicznych, jak i znajduje wyraz w analizach, refleksjach i badaniach prowadzonych przez pedagogów. [...]

(
zapraszamy do książki)

 poleca Impuls
 

 

Oficyna Wydawnicza "Impuls"
poleca i rekomenduje Wszystkim Czytelnikom naszą
NAJLEPSZĄ KSIĄŻKĘ NA ZIMĘ

  

 


Wysyłanie komentarzy jest dostępne dla użytkowników zalogowanych. Zaloguj się i dodaj komentarz.

 Logowanie


Wróć

Odwiedziło nas użytkowników
COPYRIGHT © 2019 OFICYNA WYDAWNICZA "IMPULS"

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Korzystanie, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, oznacza akceptację niniejszej Polityki prywatności stosowania plików cookies
   Zgadzam się