Szukaj
E-BOOKI
Sortowanie
Książka stanowi integralną całość z programem „Krok...w kierunku kreatywności. Program stymulowania twórczości na etapie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej”. Jest propozycją wielu zabaw i ćwiczeń dla dzieci, skierowaną do nauczycieli, psychologów oraz trenerów twórczości...
Pewnego dnia żyrafa Rudolfina stwierdza ze smutkiem, że jej szyja jest stanowczo za długa. Postanawia więc wyruszyć wraz z przyjaciółmi, pszczółką Brysią i hipciem Grubciem, do Miodocji...
Książka zawiera wskazówki przydatne rodzicom w pracy rewalidacyjnej z ich dziećmi. Na podstawie fachowej literatury przedmiotu oraz własnych doświadczeń i obserwacji pracy surdopedagogów autorka zamieściła w niej najistotniejsze z punktu widzenia rodziców porady, a także własne propozycje zajęć z dziećmi...
Publikacja jest przewodnikiem metodologicznym dla studentów piszących pracę dyplomową i magisterską o charakterze empirycznym
Zapraszamy do przeczytania recenzji (http://prowincjonalnenauczycielstwo.blogspot.com): Gdzież była ta książka kiedy byłam studentką pedagogiki? Kędy wieje duch pedagogiczny, że tak ładnie natchnął autorkę? Książka podzielona jest na pięć rozdziałów. Każdy z nich zawiera od 3 do 5 bloków tematycznych...
Prezentowany program jest jedynym programem z zakresu stymulowania twórczości dzieci przedszkolnych, chociaż z powodzeniem mogą korzystać z niego nauczyciele klas początkowych. Stanowi integralną całość z książką „Krok...w kierunku kreatywności. Zabawy i ćwiczenia”...
Zapraszamy do przeczytania recenzji Pana Dariusza Wierzchosia (http://histmag.org/): Z ciekawością sięgnąłem po książkę Teresy Siedlar–Kołyszko. Owa ciekawość wynikała, bowiem z chęci uzupełnienia wiedzy o działaniach Polonii po rozpadzie ZSRR na ziemiach obecnej Ukrainy. Książka „Od Smoleńska po Dzikie Pola"...
Zapraszamy do przeczytania wywiadu z Gazety Wyborczej – 28.08.2008: Gejsze znad Wisły Poznała go, spacerując po Starówce. Zaprosił na kawę. Po pół roku studiów w Warszawie wpadła w kłopoty finansowe, a on zaproponował wsparcie. To byłej pierwszy mężczyzna. Rozmowa z Renatą Gardian* autorką książki:
Zapraszamy do przeczytania recenzji wydawniczych: Prof. zw. dr hab. Edyta Gruszczyk-Kolczyńska: O Pani Profesor Małgorzacie Kościelskiej mówi się „Pierwsza Dama Polskiej Psychologii Klinicznej”. I proszę mi wierzyć, jest to miano w pełni zasłużone. Od bodaj ćwierć wieku zajmuje się ona badawczą analizą poczucia odpowiedzialności...
Zapraszamy do przeczytania recenzji z Notesu Wydawniczego, nr 6/7 czerwiec/lipiec 2008 Choć o edukacji dzieci upośledzonych umysłowo czy niepełnosprawnych mówi się od dawna, to kształcenie integracyjne jest jeszcze dla wielu osób czymś nowym. Obecnie odchodzi się od tworzenia szkół specjalnych i tworzy warunki ku temu...
Książka dotyczy jakości szkolnego procesu kształcenia, a w szczególności standardów wyznaczających jakość przebiegu tego procesu. Wprowadzenie ich do praktyki szkolnej, pozwala spojrzeć na pracę dydaktyczną nauczycieli nie tylko w aspekcie uzyskiwanych wyników kształcenia. Standardy te bowiem, dotyczące tego „co się dzieje w klasie szkolnej", tworzą możliwości do uzyskiwania satysfakcjonującej oceny pracy dydaktycznej przez...
Celem prezentowanej publikacji jest ukazanie istoty specyficznych zaburzeń rozwoju umiejętności arytmetycznych na tle zaburzeń rozwoju umiejętności szkolnych, ze wskazaniem odrębności mechanizmów i objawów dyskalkulii rozwojowej z jednej strony, z drugiej zaś – zwróceniem uwagi na możliwość jej współwystępowania z dysleksją...
Książka zawiera reportaż ziem przedrozbiorowych. Jest to aktualny „stan posiadania” w latach 1986–1998. Autorka napisała ją, by uzmysłowić Polakom w Polsce i Polakom na świecie, że po wschodnich rubieżach są ciągle Polacy-spadkobiercy tamtej Rzeczypospolitej, świadomi swojej przeszłości, tożsamości i dziedzictwa narodowego...
Autyzm wczesnodziecięcy należy do tych zespołów zaburzeń psychospołecznego rozwoju dziecka, które budzi żywe zainteresowanie przedstawicieli bardzo wielu dyscyplin nauki: medycyny, psychologii, pedagogiki i socjologii, ale również osób związanych z kulturą i sztuką. Jest bowiem znakiem, czy wręcz piętnem drugiej połowy XX wieku, tym bardziej bolesnym, iż dotyka dziecko we wczesnej fazie jego życia i rozwoju
Publikacja jest przewodnikiem metodologicznym dla studentów piszących pracę dyplomową i magisterską o charakterze empirycznym na kierunku studiów pedagogicznych, może być również wykorzystana na studiach psychologicznych i socjologicznych. W związku z nader rozległą problematyką metodologiczną badań pedagogicznych w książce ujęto podstawowe zagadnienia związane z pracami dyplomowymi...
Zjawiska zaburzeń w odżywianiu się młodzieży, manifestujące się głównie w formie anoreksji i bulimii, stają się coraz powszechniejsze. Obejmują one głównie młodzież w wieku dorastania - przede wszystkim dziewczęta. Przewrażliwienie na punkcie własnego wyglądu zewnętrznego wynika u młodzieży ze stanu rozwoju psychofizycznego a także, w bardzo dużym stopniu...
Edukacja międzykulturowa - przewodnik to opracowanie adresowane do badaczy, nauczycieli, uczniów i studentów oraz innych osób zainteresowanych zróżnicowaniem kulturowym w kontekście edukacyjnym. Zawiera definicje oraz historię ewolucji podstawowych kategorii pojęciowych (m.in. zróżnicowanie kulturowe, wielokulturowość, międzykulturowość, granice i pogranicza...
Jeśli na przedmiot pedagogiki spojrzymy z wewnętrznej perspektywy – perspektywy dyscypliny, to zaktywizujemy kilka problemów wymagających rozstrzygnięcia. Po pierwsze, historyczne zmiany, jakim podlegał przedmiot badań od chwili powstania pedagogiki akademickiej...
W książce zostały zaprezentowane poglądy i praktyczne oferty dydaktyczne, które stały się dla Autora źródłem inspiracji i wsparcia w promowaniu koncepcji kształcenia wczesnoszkolnego bez odwoływania się do elementów przemocy strukturalnej i symbolicznej w postaci stopni szkolnych i selekcji...
Książkę tę autor napisał z myślą o tych polskich nauczycielach, którzy potwierdzili swoim zapałem i radykalnością innowacyjnego zaangażowania dostrzegli w idei klas autorskich ogromną szansę na zmianę samych siebie, swojego warsztatu pracy, swoich interakcji z uczniami i ich rodzicami...
Szkoła publiczna nie jest w realizowanych przez siebie funkcjach instytucją demokratyczną, gdyż nie są w niej powszechnie uznawane i szanowane zasady demokracji: wolności, godności, solidarności i praworządności w stosunku do wszystkich przedmiotów edukacji. Fundamentalnym bowiem warunkiem demokracji jest podmiotowość społeczeństwa...
Odwiedziło nas użytkowników
COPYRIGHT © 2020 OFICYNA WYDAWNICZA "IMPULS"

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Korzystanie, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, oznacza akceptację niniejszej Polityki prywatności stosowania plików cookies
   Zgadzam się