Szukaj
SZCZEGÓŁY KSIĄŻKI
Kategorie:  

Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych (PDF)

Cena: 28.00
Ta książka jest również dostępna w wersjach:


Gajdzica Zenon

Ksiazka dostepna w wersji elektronicznej ebook (PDF). Ebook zabezpieczony systemem watermark

ISBN: 978-83-7587-630-7


Treść książki jest rezultatem kilkuletnich badań nad integracyjną formą kształcenia prowadzonych na terenie województwa śląskiego w latach 2007–2010. Podjęta problematyka została ulokowana w kontekście sytuacji trudnych związanych z codzienną pracą w klasie integracyjnej. Dotyczy ona między innymi organizacji pracy lekcyjnej, oceniania, kwalifikowania uczniów do zespołu klasowego, rozmieszczenia uczniów w przestrzeni sali lekcyjnej, kwalifikacji i kompetencji nauczycieli pracujących w tych klasach. Zagadnienia te zostały osadzone w licznych kategoriach analitycznych zaczerpniętych z pola różnych nauk społecznych i humanistycznych (np. w koncepcjach antynomii, wiedzy potocznej, kapitału społecznego, wsparcia czy konfliktu). Ostatni rozdział części empirycznej książki zawiera opinie nauczycieli o korzyściach i sytuacjach pozytywnych omawianej formy kształcenia.

Prócz części empirycznej książka zawiera szerokie wprowadzenie obejmujące dyskusję nad zasadnością podziału badań na teoretyczne i praktyczne w pedagogice, ze szczególnym uwzględnieniem eksploracji kształcenia integracyjnego, oraz zakończenie ukazujące drogi badawcze kształcenia uczniów niepełnosprawnych.

 

Książka dostępna w wersji  papierowej i elektronicznej - ebook. 

Ebooki w Impulsie


Książka dostępna również
w wersji elektronicznej:
   

Polecamy również z tej kategorii:

Inne książki tego autora:

Nasi klienci, którzy kupili tę książkę, zamówili również:
Bogusław Śliwerski
49.80

Wstecz



Odwiedziło nas użytkowników
COPYRIGHT © 2020 OFICYNA WYDAWNICZA "IMPULS"

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Korzystanie, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, oznacza akceptację niniejszej Polityki prywatności stosowania plików cookies
   Zgadzam się