Szukaj
Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty:

Dział Zwrotów i Reklamacji
Oficyna Wydawnicza „Impuls“
ul. Fatimska 53 b
31-831 Kraków


Biuro Obsługi Klienta
Pon-Pt w godzinach 8.00 - 16.00
tel: +48 (12) 422 41 80, 506 624 220
fax: +48 (12) 422 41 80 (czynny całą dobę)
Napisz do nas


 

Zwroty:

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

 

Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:

  • - zwracane towary są kompletne;
  • - płyty CD, płyty DVD zapisane na nośnikach są zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Klient powinien postępować z towarem mając na uwadze konieczność jego ewentualnego późniejszego zwrotu.

 

W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na adres:

Dział Zwrotów i Reklamacji
Oficyna Wydawnicza „Impuls“
ul. Fatimska 53 b
31-831 Kraków

z dopiskiem: "Zwrot" dołączając dowód zakupu oraz oświadczenie odstąpienia od umowy. Możesz skorzystać z gotowego formularza odstąpienia od umowy: PDF

- Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
- Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni.

- Przed odesłaniem przesyłki należy ją dobrze zabezpieczyć.

 

Reklamacje:

Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, masz prawo do skorzystania z uprawnień określonych w gwarancji produktu.

Możesz również złożyć reklamację w sklepie z tytułu rękojmi. W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.

 

W takim przypadku wadliwy towar prosimy odesłać na adres:

Dział Zwrotów i Reklamacji
Oficyna Wydawnicza „Impuls“
ul. Fatimska 53 b
31-831 Kraków
z dopiskiem: "Reklamacja" wraz z otrzymanym dowodem zakupu oraz opisem reklamacji


Wzór 1. reklamacji

Wzór 2. reklamacji


Oficyna Wydawnicza „Impuls“ najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

W przypadku uznania reklamacji, Oficyna Wydawnicza „Impuls“ zobowiązana jest do wydania towaru bez wad.

Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, możesz wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwrócimy Ci równowartość ceny towaru.

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna), Oficyna Wydawnicza „Impuls“ zwraca po rozpatrzeniu reklamacji.

 

 

  • - Masz prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera.
  • - W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, należy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, możesz w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do Oficyna Wydawnicza „Impuls“ wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.


 

Zwrot pieniędzy:

W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Oficynę Wydawniczą „Impuls“ do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Oficyny Wydawniczej „Impuls“, zwrot ten następuje w następujący sposób:

- jeśli zamówienie opłacono przelewem elektronicznym - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew,

- jeśli zamówienie opłacono systemem Dotpay - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto Dotpay,

- w przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Oficyny Wydawniczej „Impuls“ identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), zwrot nastąpi na konto Klienta w Oficynie Wydawniczej „Impuls“ o czym Klient zostanie poinformowany e-mailem, a następnie za uprzednią zgodą Klienta i wyłącznie na podstawie jego dyspozycji zostanie przekazana na rachunek bankowy Klienta.

Dyspozycję należy przekazać przez formularz kontaktowy lub w przypadku odstąpienia od umowy poprzez wypełnienie formularza w części obejmującej numer rachunku bankowego.

 

Gwarancje:

Gwarancja - to tryb reklamacji oferowany przez producentów i dystrybutorów.

W ramach gwarancji reklamowany towar podlega naprawie lub wymianie towaru bez wad.

Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą). Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury) do czasu wygaśnięcia gwarancji.

Rękojmia za wady fizyczne:

Ten tryb reklamacji przewidziany jest dla osób fizycznych jak i dokonujących zakupu w celu związanym z prowadzoną przez nich działalnością zawodową lub gospodarczą.
Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Oficyna Wydawnicza „Impuls“, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

  


 

Odwiedziło nas użytkowników
COPYRIGHT © 2019 OFICYNA WYDAWNICZA "IMPULS"

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Korzystanie, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, oznacza akceptację niniejszej Polityki prywatności stosowania plików cookies
   Zgadzam się