Szukaj
SZCZEGÓŁY KSIĄŻKI

Psychologia wpływu mediów (wersja papierowa)

Wybrane teorie, metody, badania

Cena: 28.00
Ta książka jest również dostępna w wersjach:
  • PDF 20.00 zł
    (Dostawa po płatności)


Kubicka Dorota
Kołodziejczyk Anna

Wydanie I, Kraków 2007, Format B5, Objętość 200 stron, Oprawa miękka, folia matowa

ISBN: 978-83-7308-652-4


Książka dostępna w wersji elektronicznej - ebook

Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza skutkami i mechanizmami ich działania.

W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień, skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników. Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań oraz w sposobach prowadzenia badań.

Z opracowania mogą skorzystać także nauczyciele, którzy prowadzą zajęcia z edukacji medialnej, osoby zarządzające mediami oraz dziennikarze, których książka może zachęcić do refleksji na temat procesów psychologicznych czy społecznych, które sami inicjują poprzez tworzone programy, audycje, teksty. Każdy, kto chce lepiej zrozumieć media, może w publikacji znaleźć coś dla siebie.

 

 


Polecamy również z tej kategorii:

Nasi klienci, którzy kupili tę książkę, zamówili również:
Agnieszka Ogonowska
50.00
Bogusław Dziadzia
29.80
Maciej Tanaś
44.80
Artur Fabiś
44.00

Wstecz



Odwiedziło nas użytkowników
COPYRIGHT © 2019 OFICYNA WYDAWNICZA "IMPULS"

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Korzystanie, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, oznacza akceptację niniejszej Polityki prywatności stosowania plików cookies
   Zgadzam się