Szukaj
SZCZEGÓŁY KSIĄŻKI

Rozwój i funkcjonowanie osób niepełnosprawnych. Konteksty edukacyjne i prawne (wersja papierowa)

Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych. TOM 3 serii

Nakład wyczerpany   


Gajdzica Zenon

ISBN 978-83-7308-492-6, Wydanie I, Kraków 2007, Format B5, Objętość 194 strony, Oprawa miękka, klejona, folia matowa

ISBN: 978-83-7308-878-8


W treści kolejnego, trzeciego już tomu z serii „Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych” zostały wydzielone trzy zasadnicze części. Ich spoiwem jest problematyka edukacji i prawnych kontekstów społecznego funkcjonowania osób niepełnosprawnych.

W pierwszej części zaprezentowano tematykę kształcenia uczniów niepełnosprawnych w wybranych krajach europejskich. Druga część zawiera próbę wielozakresowego spojrzenia na rodzimy system kształcenia specjalnego. Meritum ostatniej części książki stanowią zagadnienia prawne i etyczne. Są one rozpatrywane w trzech głównych nurtach: prawa dziecka do akceptacji i szacunku, wsparcia społecznego oraz realizacji zasad sprawiedliwości społecznej w odniesieniu do osób niepełnosprawnych.

Autorzy mają nadzieje, że zakreślone koncepcje staną się przyczynkiem do dyskusji nad efektywnością edukacji specjalnej i poszukiwaniem nowych, lepszych rozwiązań pracy dydaktycznej, wychowawczej z osobami wymagającymi szczególnego wsparcia edukacyjnego.

 

 

 


Książka dostępna również
w wersji elektronicznej:
 

Polecamy również z tej kategorii:
Ewa Ogrodzka-Mazur
40.00
Ewa Ogrodzka-Mazur
40.00
Ewa Ogrodzka-Mazur
40.00

Inne książki tego autora:

Nasi klienci, którzy kupili tę książkę, zamówili również:
Wiesława Aleksandra Sacher
40.00
Joanna Gładyszewska-Cylulko
29.80

Wstecz



Odwiedziło nas użytkowników
COPYRIGHT © 2019 OFICYNA WYDAWNICZA "IMPULS"

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Korzystanie, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, oznacza akceptację niniejszej Polityki prywatności stosowania plików cookies
   Zgadzam się