Szukaj
SZCZEGÓŁY KSIĄŻKI

Teoria i praktyka edukacji uczniów zdolnych (wersja papierowa)

Nakład wyczerpany   


Limont Wiesława

Wydanie II, Kraków 2005, Format B5, Objętość 374 strony, Oprawa miękka, klejona, folia matowa

ISBN: 83-7308-659-5


Książka jest zbiorem artykułów, które zostały przygotowane na II Ogólnopolską Konferencję Teoretyczne i praktyczne aspekty edukacji uczniów zdolnych. Publikacja podzielona jest na dwie części. W części pierwszej znajdują się artykuły dotyczące teoretycznego aspektu zagadnień kształcenia zdolności i twórczości.
W drugiej części zostały umieszczone artykuły nauczycieli realizujących autorskie programy w pracy z uczniami szczególnie zdolnymi. Zwiększone zainteresowanie metodami i strategiami kształcenia uczniów szczególnie zdolnych na świecie, w krajach UE, w tym także w Polsce, wskazuje na konieczność prowadzenia badań w tym zakresie, jak również wypracowanie koncepcji edukacji jednostek szczególnie zdolnych, począwszy od najwcześniejszego etapu rozwoju. Niezwykle ważnym aspektem jest upowszechnienie problematyki podejmowanej w tej publikacji, ponieważ żadne państwo nie jest tak bogate, aby zrezygnować z kształcenia uczniów zdolnych, gdyż jest ono najlepszą inwestycją dla jednostki, rodziny oraz całego społeczeństwa.


Polecamy również z tej kategorii:
Agnieszka Zalewska-Meler
49.80
Iwona Śliwerska
28.00

Inne książki tego autora:
Wiesława Limont
49.80


Wstecz



Odwiedziło nas użytkowników
COPYRIGHT © 2020 OFICYNA WYDAWNICZA "IMPULS"

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Korzystanie, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, oznacza akceptację niniejszej Polityki prywatności stosowania plików cookies
   Zgadzam się