Rozwijanie fantazji, zainteresowań i zdolności uczniów. Zajęcia relaksujące - 160 pomysłów na nauczanie zintegrowane
Podtytuł: Klasy I-III
Autor:
Stasica Jadwiga
ISBN: 978-83-7850-091-9
26,00 zł
16,00 zł
Oszczędzasz: 10,00 zł
Gotowe pomysły zajęć do wykorzystania przez nauczycieli klas I-III.
Książka dostępna wyłącznie w wersji elektronicznej e-book.
Czwarta część książek zawierających pomysły do wykorzystania przez nauczycieli w nauczaniu zintegrowanym w klasach I-III. Zawiera różnego rodzaju zajęcia, które powinny urozmaicać życie uczniów w szkole. Są to pomysły nie tylko na miłe spędzanie czasu, ale także na bardziej efektywne i dające więcej możliwości nauczycielowi oraz jego wychowankom na działanie.
Wiele z tych pomysłów ma na celu ośmielenie dzieci do tego, aby chętnie i bez obaw opowiadały o tym, co je interesuje, co lubią robić i co im najlepiej wychodzi. Zabawy te mają pomóc nauczycielowi w poznaniu ucznia, rozwijać pozytywne postawy moralne i społeczne, pomagać w pokonywaniu różnych przeszkód, zachęcać do współpracy w zespole, uczyć asertywnych zachowań, uczyć wyrażać własne zdanie. Najważniejszym ich celem jest nauczenie dzieci wiary we własne siły i możliwości, by realizowały cele , które sobie wyznaczą i nie zrażały się napotkanymi przeciwnościami.
Klasy I-III
500 Przedmioty
Opis
- Książka elektroniczna - E-book
- Książka papierowa
- oprawa miękka
Specyficzne kody
- isbn
- 978-83-8095-735-0
Stasica Jadwiga
Absolwentka Studium Nauczycielskiego z I stopniem specjalizacji zawodowej. Wychowawca i nauczyciel w klasach I-III w Szkole Podstawowej nr 8 w Żywcu.
Nauczyciel dyplomowany ze 23 letnim stażem pracy w tym wychowawca w klasie integracyjnej od 10 lat.
Oficyna Wydawnicza "Impuls"
Autor | |
ISBN druk | 978-83-7850-091-9 |
ISBN e-book | 978-83-7587-884-4 |
Objętość | 98 stron |
Wydanie | V, 2012 |
Format | A5. E-book - PDF |
Oprawa | miękka, klejona |
1. Wstęp
2. Charakterystyka zajęć
3. Wskazania metodyczno-organizacyjne
4. Pomysły zajęć relaksujących oraz rozwijających fantazję, zainteresowania oraz zdolności uczniów
5. Podsumowanie