Zabawy logopedyczne na cztery pory roku. Scenariusze do zajęć grupowych dla dzieci w...
Cena podstawowa
41,90 zł
-12,00 zł
Cena
29,90 zł
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 20,00 zł
Premiera!
Napisany przez Mariusza Zwolińskiego zbiór wierszyków pozwala utrwalać artykulację trudnych głosek (r, sz, ż, cz, dż) oraz kłopotliwych zbitek spółgłoskowych podczas czytania żartobliwych tekstów. Jak widać, ćwiczenia logopedyczne nie muszą być nudne! Dzieci chętnie powtarzają zdania oryginalne, inne, śmieszne.
Wierszyki mogą być wykorzystywane przez rodziców i w gabinetach logopedycznych, jak również podczas nauki czytania w klasach początkowych.
Żartobliwa i pełna uroku książeczka z wierszykami logopedycznymi została napisana z myślą o dzieciach, które chcą w przyjemny sposób doskonalić wymowę kłopotliwych głosek, takich jak r, ch, sz, ż, cz, dż, oraz zbitek głoskowych. Każdy wierszyk to nie tylko skuteczna pomoc w ćwiczeniach artykulacyjnych, ale również doskonała forma rozrywki. Barwne, pełne humoru ilustracje pobudzają wyobraźnię i zachęcają do wspólnego czytania, powtarzania niebanalnych zdań oraz śmiechu, zmieniając naukę w przygodę.
Cóż, Korniku, jesz w kurniku? Któż cię, chrząszczu, czesze w gąszczu? to zaproszenie do kolorowego, pełnego wesołych dźwięków świata, w którym każde słowo staje się okazją do świetnej zabawy i kształtowania właściwej mowy.
Opis
Specyficzne kody
Oficyna Wydawnicza "Impuls"
Autor | Mariusz Zwoliński |
ISBN druk | 978-83-8294-498-3 |
ISBN e-book | |
Objętość | 24 stron |
Wydanie | I, 2025 |
Format | A5 (145x208) |
| Oprawa | miękka, klejona, fola matowa |


Napisany przez Mariusza Zwolińskiego zbiór wierszyków pozwala utrwalać artykulację trudnych głosek (r, sz, ż, cz, dż) oraz kłopotliwych zbitek spółgłoskowych podczas czytania żartobliwych tekstów. Jak widać, ćwiczenia logopedyczne nie muszą być nudne! Dzieci chętnie powtarzają zdania oryginalne, inne, śmieszne. Autor wprowadza też wiele słów, które nie są obecne w codziennym języku, co jest dodatkową wartością książeczki. Ilustracje wykonane przez Dorinę Auksztulewicz są atrakcyjne nie tylko dla dzieci, lecz także dla dorosłych. Drobne elementy, na przykład wystawione języki zwierzęcych bohaterów czy opadające spodnie, z pewnością wywołają uśmiech na twarzach czytelników. Taki zabieg wpływa na procesy uwagi i ułatwia zapamiętywanie.
Wierszyki mogą być wykorzystywane przez rodziców i w gabinetach logopedycznych, jak również podczas nauki czytania w klasach początkowych.
Z rekomendacji prof. dr hab. Jagody Cieszyńskiej-Rożek
Katedra Logopedii i Zaburzeń Rozwoju Instytut Filologii Polskiej Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie