Zmaganie się z niepełnosprawnością – kolejne wyznaczniki
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 28,00 zł
Podtytuł: Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych. TOM 9 serii
Przekazana Czytelnikom książka Zmaganie się z niepełnosprawnością – kolejne wyznaczniki zawiera artykuły poświęcone kształceniu i doskonaleniu zawodowemu studentów i osób pracujących z najbardziej potrzebującymi oraz wskazujące na możliwości terapeutyczne w określonych schorzeniach.
Oddajemy do rąk Czytelników 9 z 17, tom serii „Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych”, zatytułowany: Zmaganie się z niepełnosprawnością – kolejne wyznaczniki
Przekazana Czytelnikom książka Zmaganie się z niepełnosprawnością – kolejne wyznaczniki zawiera artykuły poświęcone kształceniu i doskonaleniu zawodowemu studentów i osób pracujących z najbardziej potrzebującymi oraz wskazujące na możliwości terapeutyczne w określonych schorzeniach. To aktywność ruchowa stwarza szanse na odnoszenie sukcesów i partnerstwo społeczne chorych. Autor ufa, że zamieszczone teksty wpłyną na poszerzenie wiedzy dotyczącej pracy z osobami o mniejszych możliwościach psychosomatycznych. Zamieszczone w książce informacje posłużą zapewne skutecznemu pokonywaniu złożonych problemów życiowych niepełnosprawnych i poprawie jakości ich życia.
Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych - SERIA 17 książek:
Tom I: Wybrane aspekty pracy z niepełnosprawnymi
Tom II: Wielowymiarowość procesu rehabilitacji
Tom III: Rozwój i funkcjonowanie osób niepełnosprawnych. Konteksty edukacyjne i prawne
Tom IV: W stronę podmiotowości osób niepełnosprawnych
Tom V: Uczeń niepełnosprawny i jego nauczyciel w przestrzeni szkoły
Tom VI: Między wsparciem doraźnym a wspieraniem racjonalnym, czyli o uwarunkowaniach socjalizacji społecznej osób niepełnosprawnych
Tom VII: Zagadnienia funkcjonowania z ograniczoną sprawnością
Tom VIII: Społeczne i edukacyjne uwarunkowania rozwoju oraz funkcjonowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością
Tom IX: Zmaganie się z niepełnosprawnością – kolejne wyznaczniki
Tom X: Edukacja jako proces socjalizacji osób niepełnosprawnych
Tom XI: Człowiek z niepełnosprawnością w przestrzeni społecznej
Tom XII: Osobliwości zabiegów terapeutycznych w otwartym środowisku społecznym
Tom XIII: Wokół problemów edukacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych – idee, koncepcje, badania
Tom XIV: Człowiek ze specjalnymi potrzebami w przestrzeni edukacyjnej i społecznej Polski oraz Republiki Czeskiej
Tom XV: Problematyka osób niepełnosprawnych w oglądzie teoretyków i praktyków
Tom XVI: Racjonalność oraz uwarunkowania procesów terapeutycznych osób niepełnosprawnych
Tom XVII: Rozwój usług asystenta osoby niepełnosprawnej w Polsce
Rottermund Jerzy
doktor nauk medycznych w zakresie medycyny o specjalności rehabilitacja. Jego rozprawa doktorska obejmowała cechy plantograficzne stóp kobiet zatrudnionych w handlu.
http://nauka-polska.pl/dhtml/raporty/ludzieNauki?rtype=opis&objectId=97349〈=pl
Oficyna Wydawnicza "Impuls"
Autor | Rottermund Jerzy |
ISBN druk | 978-83-7587-165-4 |
ISBN e-book | |
Objętość | 192 stron |
Wydanie | I, 2009 |
Format | B5 (160x235) |
Oprawa | miękka, klejona |
Wstęp (Jerzy Rottermud)
Introduction (Jerzy Rottermund)
Bogusław Stelcer
Zastosowanie wybranych nurtów psychoanalizy w kształceniu studentów kierunków medycznych
Sławomira Sadowska
Kultura jako kategoria myślenia w studiach nad niepełnosprawnością intelektualną i rehabilitacją
Adam Mikrut
O autorewalidacji jako efekcie i drodze ku podmiotowości oraz autonomii osoby z niepełnosprawnością
Andrzej Myśliwiec, Edward Saulicz, Ryszard Plinta, Wojciech Wieczorek
Program Zdrowi sportowcy Olimpiad Specjalnych jednym z ważnych elementów profilaktyki zdrowotnej osób z niepełnosprawnością intelektualną
Andrzej Myśliwiec, Edward Saulicz, Michał Kuszewski
Prozdrowotna rola programu Zdrowi sportowcy Olimpiad Specjalnych na przykładzie oceny postawy ciała – doniesienia wstępne
Urszula Kwapisz, Maria Danuta Głowacka
Poziom wiedzy zdrowotnej a samoocena zdrowia osób niepełnosprawnych w starszym wieku
Agnieszka Bogunia, Beata Reguła, Karolina Probosz, Janusz Otfinowski
Skojarzona rehabilitacja ruchowa i kognitywna u pacjentów po przebytym udarze mózgu
Beata Reguła, Agnieszka Bogunia, Krzysztof Reguła, Janusz Otfinowski
Zastosowanie własnych testów jedno- i oburęcznych w ocenie wyników usprawniania ręki u chorych po udarze mózgu
Małgorzata Kowalska-Kantyka
Diagnoza i terapia małego dziecka
Wojciech Kilijan
Zespoły bólowe kręgosłupa lędźwiowego u dzieci i młodzieży
Sławomir Grzeszczyk
Rehabilitacja w dystrofii mięśniowej typu Duchenne’a
Joanna Konarska
Potrzeby dzieci z dysfunkcją narządu ruchu
Karolina Probosz, Agnieszka Bogunia, Beata Reguła, Janusz Otfinowski
Usprawnianie funkcji poznawczych i kompetencji językowych w rehabilitacji poudarowej
Anna Ksykiewicz-Dorota, Iwona Markiewicz, Jerzy Rottermund
Metody oceny zapotrzebowania chorych na opiekę długoterminową
Kateřina Janků
Stosowanie metody Snoezelen w Republice Czeskiej
Teresa Gierok
Wpływ metody integracji sensoryczno-motorycznej na usprawnianie dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym
Anna Gajdzica
Miejsce edukacji zdrowotnej w kształceniu uczniów młodszych
Marta Jósewicz, Agnieszka Sokołowska-Kasperiuk
Być niepełnosprawnym – doświadczenia życiowe młodego mężczyzny z mózgowym porażeniem dziecięcym
Piotr Majewicz
Proces rehabilitacji zorientowanej na zasoby osobowości, czyli wykorzystanie źródeł ujemnej entropii w praktyce pedagogicznej
Magdalena Rusin
Postawa etyczna fizjoterapeuty w procesie rehabilitacji i socjalizacji osób z niepełnosprawnością
Zobacz także
Powiązane produkty
- Brak powiązanych produktów