• Obniżka
Zmaganie się z niepełnosprawnością – kolejne wyznaczniki

Zmaganie się z niepełnosprawnością – kolejne wyznaczniki

Podtytuł: TOM 9 serii
ISBN: 978-83-7587-165-4
32,00 zł
28,00 zł Oszczędzasz: 4,00 zł

Podtytuł: Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych. TOM 9 serii

Przekazana Czytelnikom książka Zmaganie się z niepełnosprawnością – kolejne wyznaczniki zawiera artykuły poświęcone kształceniu i doskonaleniu zawodowemu studentów i osób pracujących z najbardziej potrzebującymi oraz wskazujące na możliwości terapeutyczne w określonych schorzeniach.

Ilość

Oddajemy do rąk Czytelników 9 z 17, tom serii „Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych”, zatytułowany: Zmaganie się z niepełnosprawnością – kolejne wyznaczniki

Przekazana Czytelnikom książka Zmaganie się z niepełnosprawnością – kolejne wyznaczniki zawiera artykuły poświęcone kształceniu i doskonaleniu zawodowemu studentów i osób pracujących z najbardziej potrzebującymi oraz wskazujące na możliwości terapeutyczne w określonych schorzeniach. To aktywność ruchowa stwarza szanse na odnoszenie sukcesów i partnerstwo społeczne chorych. Autor ufa, że zamieszczone teksty wpłyną na poszerzenie wiedzy dotyczącej pracy z osobami o mniejszych możliwościach psychosomatycznych. Zamieszczone w książce informacje posłużą zapewne skutecznemu pokonywaniu złożonych problemów życiowych niepełnosprawnych i poprawie jakości ich życia.

Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych - SERIA 17 książek:

Tom I: Wybrane aspekty pracy z niepełnosprawnymi

Tom II: Wielowymiarowość procesu rehabilitacji

Tom III: Rozwój i funkcjonowanie osób niepełnosprawnych. Konteksty edukacyjne i prawne

Tom IV: W stronę podmiotowości osób niepełnosprawnych

Tom V: Uczeń niepełnosprawny i jego nauczyciel w przestrzeni szkoły

Tom VI: Między wsparciem doraźnym a wspieraniem racjonalnym, czyli o uwarunkowaniach socjalizacji społecznej osób niepełnosprawnych

Tom VII: Zagadnienia funkcjonowania z ograniczoną sprawnością

Tom VIII: Społeczne i edukacyjne uwarunkowania rozwoju oraz funkcjonowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością

Tom IX: Zmaganie się z niepełnosprawnością – kolejne wyznaczniki

Tom X: Edukacja jako proces socjalizacji osób niepełnosprawnych

Tom XI: Człowiek z niepełnosprawnością w przestrzeni społecznej

Tom XII: Osobliwości zabiegów terapeutycznych w otwartym środowisku społecznym

Tom XIII: Wokół problemów edukacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych – idee, koncepcje, badania

Tom XIV: Człowiek ze specjalnymi potrzebami w przestrzeni edukacyjnej i społecznej Polski oraz Republiki Czeskiej

Tom XV: Problematyka osób niepełnosprawnych w oglądzie teoretyków i praktyków

Tom XVI: Racjonalność oraz uwarunkowania procesów terapeutycznych osób niepełnosprawnych

Tom XVII: Rozwój usług asystenta osoby niepełnosprawnej w Polsce

Edukacja małego dziecka
TOM 9 serii
50 Przedmioty

Opis

Książka papierowa
oprawa miękka

Rottermund Jerzy

doktor nauk medycznych w zakresie medycyny o specjalności rehabilitacja. Jego rozprawa doktorska obejmowała cechy plantograficzne stóp kobiet zatrudnionych w handlu.

http://nauka-polska.pl/dhtml/raporty/ludzieNauki?rtype=opis&objectId=97349〈=pl

Oficyna Wydawnicza "Impuls"

Autor

Rottermund Jerzy

ISBN druk

978-83-7587-165-4

ISBN e-book

Objętość

192 stron

Wydanie

I, 2009

Format

B5 (160x235)

Oprawamiękka, klejona

Wstęp (Jerzy Rottermud)

Introduction (Jerzy Rottermund)

Bogusław Stelcer

Zastosowanie wybranych nurtów psychoanalizy w kształceniu studentów kierunków medycznych

Sławomira Sadowska

Kultura jako kategoria myślenia w studiach nad niepełnosprawnością intelektualną i rehabilitacją

Adam Mikrut

O autorewalidacji jako efekcie i drodze ku podmiotowości oraz autonomii osoby z niepełnosprawnością

Andrzej Myśliwiec, Edward Saulicz, Ryszard Plinta, Wojciech Wieczorek

Program Zdrowi sportowcy Olimpiad Specjalnych jednym z ważnych elementów profilaktyki zdrowotnej osób z niepełnosprawnością intelektualną

Andrzej Myśliwiec, Edward Saulicz, Michał Kuszewski

Prozdrowotna rola programu Zdrowi sportowcy Olimpiad Specjalnych na przykładzie oceny postawy ciała – doniesienia wstępne

Urszula Kwapisz, Maria Danuta Głowacka

Poziom wiedzy zdrowotnej a samoocena zdrowia osób niepełnosprawnych w starszym wieku

Agnieszka Bogunia, Beata Reguła, Karolina Probosz, Janusz Otfinowski

Skojarzona rehabilitacja ruchowa i kognitywna u pacjentów po przebytym udarze mózgu

Beata Reguła, Agnieszka Bogunia, Krzysztof Reguła, Janusz Otfinowski

Zastosowanie własnych testów jedno- i oburęcznych w ocenie wyników usprawniania ręki u chorych po udarze mózgu

Małgorzata Kowalska-Kantyka

Diagnoza i terapia małego dziecka

Wojciech Kilijan

Zespoły bólowe kręgosłupa lędźwiowego u dzieci i młodzieży

Sławomir Grzeszczyk

Rehabilitacja w dystrofii mięśniowej typu Duchenne’a

Joanna Konarska

Potrzeby dzieci z dysfunkcją narządu ruchu

Karolina Probosz, Agnieszka Bogunia, Beata Reguła, Janusz Otfinowski

Usprawnianie funkcji poznawczych i kompetencji językowych w rehabilitacji poudarowej

Anna Ksykiewicz-Dorota, Iwona Markiewicz, Jerzy Rottermund

Metody oceny zapotrzebowania chorych na opiekę długoterminową

Kateřina Janků

Stosowanie metody Snoezelen w Republice Czeskiej

Teresa Gierok

Wpływ metody integracji sensoryczno-motorycznej na usprawnianie dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym

Anna Gajdzica

Miejsce edukacji zdrowotnej w kształceniu uczniów młodszych

Marta Jósewicz, Agnieszka Sokołowska-Kasperiuk

Być niepełnosprawnym – doświadczenia życiowe młodego mężczyzny z mózgowym porażeniem dziecięcym

Piotr Majewicz

Proces rehabilitacji zorientowanej na zasoby osobowości, czyli wykorzystanie źródeł ujemnej entropii w praktyce pedagogicznej

Magdalena Rusin

Postawa etyczna fizjoterapeuty w procesie rehabilitacji i socjalizacji osób z niepełnosprawnością

fragment

Zobacz także

Skarbiec...

Cena podstawowa 46,00 zł -6,00 zł Cena 40,00 zł

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło