• Obniżka
Dziennik zajęć  pedagoga specjalnego

Dziennik zajęć pedagoga specjalnego

ISBN: 978-83-8294-210-1
54,29 zł
39,29 zł Oszczędzasz: 15,00 zł

Wyświetl historię cen produktu

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 42,00 zł

Czas dostawy kurierem InPost 24 godziny! E-booki w ciągu 15 minut!

Polecamy na nowy rok Dziennik zajęć  pedagoga specjalnego przeznaczony dla pedagoga specjalnego, psychologa, terapii SI, rehabilitanta ruchowego...

Ilość

Polecamy na nowy rok Dziennik zajęć  pedagoga specjalnego przeznaczony dla pedagoga specjalnego, psychologa, terapii SI, rehabilitanta ruchowego...

Dziennik przygotowany jest w formacie A4 ze skrzydełkiem na którym wpisujemy imiona i nazwisko objętości 160 stron na których do Państwa wykorzystania są opracowane: tygodniowy rozkład zajęć, plan pracy, rodzaje prowadzonych działań (w zakresie współpracy z nauczycielami,
wychowawcami grup wychowawczych, innymi specjalistami, rodzicami oraz uczniami/wychowankami), działania wynikające ze współpracy z zespołem terapeutycznym (w zakresie opracowywania i realizacji indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego ucznia/wychowanka posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego), rodzaje prowadzonych działań (w zakresie wspierania nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych, innych specjalistów oraz uczniów/wychowanków), współpraca z innymi podmiotami, inne działania pedagoga specjalnego, informacje o wychowankach, wykaz obecności dzieci na zajęciach , podstawa zakwalifikowania na zajęcia (diagnoza), indywidualny program terapii, analiza postępów dziecka, zalecenia do dalszej pracy, realizacja programu zajęć, hospitacje, notatki.

Tabele dziennika opracowała Pani Anna Franczyk natomiast konsultowała Pani Agnieszka Kucharska.

Podstawa prawna polecanego Dziennika to:

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2013 r. poz. 532).
Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 22 lipca 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych szkołach i placówkach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1593).
Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 22 lipca 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1594).

294 Przedmioty

Opis

Książka papierowa
oprawa miękka

Anna Franczyk

nauczyciel dyplomowany z trzydziestoletnim stażem pracy, neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej, praktyk Tomatisa pedagog specjalny w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi, wykładowca UNS, prezes Stowarzyszenia Animaloterapeutycznego "Dogo4Logo" zajmującej się dogoterapią i felinoterapią, instruktor dogoterapii III stopnia, autorka publikacji dotyczących pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (opublikowane w Oficynie Wydawniczej IMPULS i WIR) m.in.: Program psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym…, Animaloterapia, Skarbiec nauczyciela-terapeuty…, Zabawy na cały rok, Baw się przez animaloterapię, Zabawy z Figurkiem.

Ponadto regularnie bierze udział w Konferencjach dotyczących wspomagania rozwoju dzieci, prowadzi kursy doskonalące dla nauczycieli z zakresu prowadzenia działań dydaktyczno-terapeutycznych z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Oficyna Wydawnicza "Impuls"

Autor

Anna Franczyk 

ISBN druk

978-83-8294-210-1

ISBN e-book

Objętość

160 stron

Wydanie

I, 2022

Format

A4 (295x210)

Oprawamiękka ze skrzydełkiem, klejona

Tygodniowy rozkład zajęć              

Plan pracy         

Rodzaje prowadzonych działań (w zakresie współpracy z nauczycielami, wychowawcami grup wychowawczych, innymi specjalistami, rodzicami oraz uczniami/wychowankami)       

Działania wynikające ze współpracy z zespołem terapeutycznym (w zakresie opracowywania i realizacji indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego ucznia/wychowanka posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego)   

Rodzaje prowadzonych działań (w zakresie wspierania nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych, innych specjalistów oraz uczniów/wychowanków)  

Współpraca z innymi podmiotami        

Inne działania pedagoga specjalnego    

Informacje o wychowankach         

Wykaz obecności dzieci na zajęciach         

Podstawa zakwalifikowania na zajęcia (diagnoza), indywidualny program terapii, analiza postępów dziecka, zalecenia do dalszej pracy   

Realizacja programu zajęć   

Hospitacje  

Notatki

fragment

Zobacz także

Polecane tytuły ( 3 inne tytuły w tej samej kategorii )

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło