Zabawy i ćwiczenia na cały rok. Propozycje do pracy z dziećmi młodszymi o specjalnych...
Cena podstawowa
46,48 zł
-22,13%
Cena
36,19 zł
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 42,00 zł
Polecamy na nowy rok Dziennik zajęć pedagoga specjalnego przeznaczony dla pedagoga specjalnego, psychologa, terapii SI, rehabilitanta ruchowego...
Polecamy na nowy rok Dziennik zajęć pedagoga specjalnego przeznaczony dla pedagoga specjalnego, psychologa, terapii SI, rehabilitanta ruchowego...
Dziennik przygotowany jest w formacie A4 ze skrzydełkiem na którym wpisujemy imiona i nazwisko objętości 160 stron na których do Państwa wykorzystania są opracowane: tygodniowy rozkład zajęć, plan pracy, rodzaje prowadzonych działań (w zakresie współpracy z nauczycielami,
wychowawcami grup wychowawczych, innymi specjalistami, rodzicami oraz uczniami/wychowankami), działania wynikające ze współpracy z zespołem terapeutycznym (w zakresie opracowywania i realizacji indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego ucznia/wychowanka posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego), rodzaje prowadzonych działań (w zakresie wspierania nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych, innych specjalistów oraz uczniów/wychowanków), współpraca z innymi podmiotami, inne działania pedagoga specjalnego, informacje o wychowankach, wykaz obecności dzieci na zajęciach , podstawa zakwalifikowania na zajęcia (diagnoza), indywidualny program terapii, analiza postępów dziecka, zalecenia do dalszej pracy, realizacja programu zajęć, hospitacje, notatki.
Tabele dziennika opracowała Pani Anna Franczyk natomiast konsultowała Pani Agnieszka Kucharska.
Podstawa prawna polecanego Dziennika to:
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2013 r. poz. 532).
Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 22 lipca 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych szkołach i placówkach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1593).
Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 22 lipca 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1594).
Anna Franczyk
nauczyciel dyplomowany z trzydziestoletnim stażem pracy, neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej, praktyk Tomatisa pedagog specjalny w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi, wykładowca UNS, prezes Stowarzyszenia Animaloterapeutycznego "Dogo4Logo" zajmującej się dogoterapią i felinoterapią, instruktor dogoterapii III stopnia, autorka publikacji dotyczących pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (opublikowane w Oficynie Wydawniczej IMPULS i WIR) m.in.: Program psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym…, Animaloterapia, Skarbiec nauczyciela-terapeuty…, Zabawy na cały rok, Baw się przez animaloterapię, Zabawy z Figurkiem.
Ponadto regularnie bierze udział w Konferencjach dotyczących wspomagania rozwoju dzieci, prowadzi kursy doskonalące dla nauczycieli z zakresu prowadzenia działań dydaktyczno-terapeutycznych z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Oficyna Wydawnicza "Impuls"
Autor | Anna Franczyk |
ISBN druk | 978-83-8294-210-1 |
ISBN e-book | |
Objętość | 160 stron |
Wydanie | I, 2022 |
Format | A4 (295x210) |
Oprawa | miękka ze skrzydełkiem, klejona |
Tygodniowy rozkład zajęć
Plan pracy
Rodzaje prowadzonych działań (w zakresie współpracy z nauczycielami, wychowawcami grup wychowawczych, innymi specjalistami, rodzicami oraz uczniami/wychowankami)
Działania wynikające ze współpracy z zespołem terapeutycznym (w zakresie opracowywania i realizacji indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego ucznia/wychowanka posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego)
Rodzaje prowadzonych działań (w zakresie wspierania nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych, innych specjalistów oraz uczniów/wychowanków)
Współpraca z innymi podmiotami
Inne działania pedagoga specjalnego
Informacje o wychowankach
Wykaz obecności dzieci na zajęciach
Podstawa zakwalifikowania na zajęcia (diagnoza), indywidualny program terapii, analiza postępów dziecka, zalecenia do dalszej pracy
Realizacja programu zajęć
Hospitacje
Notatki