Część 3. Rozwijamy kreatywność dziecka w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym

Podtytuł: Część 3
ISBN: 978-83-66990-69-2
19,05 zł

Wyświetl historię cen produktu

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 20,00 zł

Czas dostawy kurierem InPost 24 godziny! E-booki w ciągu 15 minut!

Autorka zachęca do zastosowania zamieszczonych w tej książce w formacie A4 ćwiczeń oraz do wymyślania innych, a także do tego, by dać się ponieść własnej fantazji. Im bardziej kreatywni są rodzice, tym bardziej kreatywne będą ich dzieci, które najłatwiej uczą się przez obserwację i naśladowanie.

Ćwiczenia składające się z trzech części przeznaczone są do nauki rozwijania kreatywności dziecka w okresie przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym (I-III).

Ilość

Rozwijanie kreatywności u dziecka można i warto rozpocząć jak najwcześniej. To bardzo ważna i potrzebna w życiu umiejętność. Przekonujemy się o tym na co dzień. Myślenie kreatywne prowadzi do nowych, oryginalnych pomysłów i rozwiązań. Człowiek myślący twórczo potrafi się odnaleźć w każdej sytuacji, obce są mu nuda i rutyna.

Rodzice mogą w swoich dzieciach rozwijać kreatywność na wiele sposobów, m.in. przez: zabawy, różne zadania do wykonania, stawianie mniejszych i większych problemów do rozwiązania, pytanie oraz udzielanie odpowiedzi, zachęcanie dzieci do pomocy w rozmaitych czynnościach czy pracach. Można również w tym celu zastosować opracowane przeze mnie zestawy ćwiczeń. Są to przede wszystkim ćwiczenia plastyczne, lubiane przez większość dzieci. Zadania zachęcają do wymyślania kształtów, form, zestawiania i używania dowolnych kolorów. Polegają na dokańczaniu rysunków według własnego pomysłu, projektowaniu przedmiotów, mebli, pojazdów, strojów itp. Dzieci mogą też wymyślać własne gry i ich zasady, tworzyć nowe wzory, układy przedmiotów i figur. Ćwiczenia te nawiązują do różnych dziedzin życia człowieka, takich jak: przyroda, matematyka, geometria, technika.

Zachęcam do zastosowania zamieszczonych w tej książce ćwiczeń oraz do wymyślania innych, a także do tego, by dać się ponieść własnej fantazji. Im bardziej kreatywni są rodzice, tym bardziej kreatywne będą ich dzieci, które najłatwiej uczą się przez obserwację i naśladowanie. Chwalmy i nagradzajmy dzieci za ich inicjatywę, poszerzajmy ich horyzonty myślowe, dodajmy im wiary we własne siły i możliwości. Motywujmy do próbowania i podejmowania działań przy każdej nadarzającej się okazji. Wspólnie z nauczycielami przygotujmy nasze dzieci do tego, aby były operatywne, odważne i samodzielne w dorosłym życiu.

Niech żyje kreatywność, bo niesie ze sobą radość i satysfakcję, budzi ciekawość świata!

Polecamy również inne publikacje Autorki:
Klasa 1. Rozwijamy kreatywność dziecka w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym Klasa 2. Rozwijamy kreatywność dziecka w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym Klasa 3. Rozwijamy kreatywność dziecka w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Zadania dla Asów 1 Zadania dla Asów 2 Zadania dla Asów 3
Zadania dla Asów 1 Zadania dla Asów 2 Zadania dla Asów 3
Część 3
291 Przedmioty

Opis

Książka papierowa
oprawa miękka

Stasica Jadwiga

Stasica JadwigaAbsolwentka Studium Nauczycielskiego z I stopniem specjalizacji zawodowej. Wychowawca i nauczyciel w klasach I-III w Szkole Podstawowej nr 8 w Żywcu.
Nauczyciel dyplomowany ze 23 letnim stażem pracy w tym wychowawca w klasie integracyjnej od 10 lat.

Oficyna Wydawnicza "Impuls"

Autor

Stasica Jadwiga

ISBN druk

978-83-66990-69-2

ISBN e-book

Objętość

46 stron

Wydanie

I, 2022

Format

A4 (210/295)

Oprawamiękka, klejona, folia matowa

Rozwijanie kreatywności u dziecka można i warto rozpocząć jak najwcześniej. Myślenie kreatywne prowadzi do nowych, oryginalnych pomysłów i rozwiązań. Człowiek myślący twórczo potrafi się odnaleźć w każdej sytuacji, obce są mu nuda i rutyna. Książka ta jest zaproszeniem do zabawy dla dzieci oraz rodziców. Zachęcam do zastosowania zamieszczonych w niej ćwiczeń oraz do wymyślania innych, a także do tego, by dać się ponieść własnej fantazji. Im bardziej kreatywni są rodzice, tym bardziej kreatywne będą ich dzieci, które najłatwiej uczą się przez obserwację i naśladowanie. Chwalmy i nagradzajmy dzieci za ich inicjatywę, poszerzajmy ich horyzonty myślowe, dodajmy im wiary we własne siły i możliwości. Motywujmy do próbowania i podejmowania działań przy każdej nadarzającej się okazji. Wspólnie z nauczycielami przygotujmy nasze dzieci do tego, aby były operatywne, odważne i samodzielne w dorosłym życiu.

Autorka

fragment

Zobacz także

Polecane tytuły ( 8 inne tytuły w tej samej kategorii )

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło