• Obniżka
Zagadnienia funkcjonowania z ograniczoną sprawnością

Zagadnienia funkcjonowania z ograniczoną sprawnością

Podtytuł: TOM 7 serii
ISBN: 978-83-7587-126-5
28,38 zł
24,38 zł Oszczędzasz: 4,00 zł

Wyświetl historię cen produktu

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 25,80 zł

Czas dostawy kurierem InPost 24 godziny! E-booki w ciągu 15 minut!

Podtytuł: Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych. TOM 7 serii

W prezentowanej publikacji znajdują się prace o charakterze badawczym oraz opisujące utrudnienia i możliwości integracji osób z niepełnosprawnością. Autorzy prac wskazują na konieczne i niezbędne oddziaływania w stosunku do osób niepełnosprawnych i ich środowisk w celu lepszego wzajemnego funkcjonowania i poprawy „jakości życia”.

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

Oddajemy do rąk Czytelników 7 z 17, tom serii „Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych”, zatytułowany: Zagadnienia funkcjonowania z ograniczoną sprawnością

Kolejny tom pracy zbiorowej składający się z 16 artykułów jest kontynuacją przekazywania doświadczeń z wykonywanej swojej pracy zawodowej przez autorów poszczególnych prac. W prezentowanej publikacji znajdują się prace o charakterze badawczym oraz opisujące utrudnienia i możliwości integracji osób z niepełnosprawnością. Autorzy prac wskazują na konieczne i niezbędne oddziaływania w stosunku do osób niepełnosprawnych i ich środowisk w celu lepszego wzajemnego funkcjonowania i poprawy „jakości życia”. Doniesienia informują o możliwościach postępowania rehabilitacyjnego w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Słowacji i w Czechach. Ksiązka przeznaczona jest dla osób zawodowo zajmujących się szeroko rozumianą rehabilitacją, studentów pedagogiki i fizjoterapii.

Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych - SERIA 17 książek:

Tom I: Wybrane aspekty pracy z niepełnosprawnymi

Tom II: Wielowymiarowość procesu rehabilitacji

Tom III: Rozwój i funkcjonowanie osób niepełnosprawnych. Konteksty edukacyjne i prawne

Tom IV: W stronę podmiotowości osób niepełnosprawnych

Tom V: Uczeń niepełnosprawny i jego nauczyciel w przestrzeni szkoły

Tom VI: Między wsparciem doraźnym a wspieraniem racjonalnym, czyli o uwarunkowaniach socjalizacji społecznej osób niepełnosprawnych

Tom VII: Zagadnienia funkcjonowania z ograniczoną sprawnością

Tom VIII: Społeczne i edukacyjne uwarunkowania rozwoju oraz funkcjonowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością

Tom IX: Zmaganie się z niepełnosprawnością – kolejne wyznaczniki

Tom X: Edukacja jako proces socjalizacji osób niepełnosprawnych

Tom XI: Człowiek z niepełnosprawnością w przestrzeni społecznej

Tom XII: Osobliwości zabiegów terapeutycznych w otwartym środowisku społecznym

Tom XIII: Wokół problemów edukacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych – idee, koncepcje, badania

Tom XIV: Człowiek ze specjalnymi potrzebami w przestrzeni edukacyjnej i społecznej Polski oraz Republiki Czeskiej

Tom XV: Problematyka osób niepełnosprawnych w oglądzie teoretyków i praktyków

Tom XVI: Racjonalność oraz uwarunkowania procesów terapeutycznych osób niepełnosprawnych

Tom XVII: Rozwój usług asystenta osoby niepełnosprawnej w Polsce

Edukacja małego dziecka
TOM 7 serii
1 Przedmiot

Opis

Książka papierowa
oprawa miękka

Rottermund Jerzy

doktor nauk medycznych w zakresie medycyny o specjalności rehabilitacja. Jego rozprawa doktorska obejmowała cechy plantograficzne stóp kobiet zatrudnionych w handlu.

http://nauka-polska.pl/dhtml/raporty/ludzieNauki?rtype=opis&objectId=97349〈=pl

Oficyna Wydawnicza "Impuls"

Autor

Rottermund Jerzy

ISBN druk

978-83-7587-126-5

ISBN e-book

Objętość

164 stron

Wydanie

I, 2009

Format

B5 (160x235)

Oprawamiękka, klejona

Wstęp (Jerzy Rottermund)

Introduction (Jerzy Rottermund)

Anna Nowak

Bariery w rehabilitacji społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – wybrane konteksty

Bernadeta Szczupał

Osoby niepełnosprawne a wykluczenie społeczne – bariery dostępu do edukacji i zatrudnienia

Andrzej Bałandynowicz

Kształtowanie agresji u osób niepełnosprawnych społecznie w kierunku zachowań prospołecznych

Michał Niesporek

Godność pacjenta w przypadku braku jego zgody na przeprowadzenie zabiegu medycznego

Małgorzata Gil

Pełnia praw obywatelskich osoby z niepełnosprawnościami w Kanadzie

Jerzy Rottermund

Poprawna integracja sensoryczna to większe możliwości edukacyjne ucznia

Marzena Buchnat

„Edukacja przez ruch” – system wspierający edukację dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną

Małgorzata Zalewska-Bujak

Stymulowanie rozwoju dziecka niepełnosprawnego we współczesnej edukacji

Bolesław Kasza

Nie bójmy się gry komputerowej

Anna Dolczewska-Samela

Psychoseksualne funkcjonowanie osób z niepełnosprawnością intelektualną

Stanislava Mandzáková, Ladislav Horňák

Obecne podejście do seksualności i więzi partnerskich osób w głębszym stopniu niepełnosprawnych intelektualnie na Słowacji

Stanislava Mandzáková

Ankiety dotyczące wychowania do życia w rodzinie osób z upośledzeniem umysłowym na Słowacji

Irena Polewczyk

Diagnoza i terapia logopedyczna dzieci autystycznych – raport z badań

Mirosław Michalik

Metafizyczny wymiar procesu budowania kompetencji lingwistycznej – preliminaria

Eva Zezulková

Świadomość fonematyczna uczniów z upośledzeniem umysłowym

Krystyna Moczia, Joanna Godawa

W świecie lęków, obaw i niepewności..., czyli czego obawiają się nauczyciele w kontaktach z uczniem przewlekle chorym

fragment

Zobacz także

Polecane tytuły ( 8 inne tytuły w tej samej kategorii )

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło