Jak przez wiersze ortografia szybko nam do głowy trafia
Autor:
Dyl Barbara
ISBN: 978-83-7850-040-7
25,33 zł
19,05 zł
Zniżka 24,81%
Czas dostawy kurierem InPost 24 godziny! E-booki w ciągu 15 minut!
Jest to zbiór rymowanych wierszyków poświęconych zasadom ortografii polskiej.
Jest to zbiór rymowanych wierszyków poświęconych zasadom ortografii polskiej. Każdy z nich zawiera cenne wskazówki dla małego czytelnika-ucznia klas I-III i wyjaśnienia jak, kiedy i dlaczego należy pisać i jaką zasadę stosować, aby pisownia była poprawna. Książka może być wykorzystana zarówno przez nauczycieli w ich pracy dydaktycznej, jak i uczniów klas I-III.
295 Przedmioty
Opis
- Książka elektroniczna - E-book
- EPUB
- Książka papierowa
- oprawa miękka
Specyficzne kody
- isbn
- 978-83-7850-040-7
Dyl Barbara
Doktor nauk humanistycznych, pracownik naukowy Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN i Akademii Muzycznej w Krakowie. Zajmuje się problematyką unowocześnienia procesu kształcenia muzycznego przyszłych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji zintegrowanej. Propaguje nowatorskie metody kształcenia muzycznego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Opracował oryginalny program edukacji muzycznej w ramach wychowania przez sztukę. Uwzględnia w nim własną aktywność uczących się. Chodzi o stymulowanie zarówno rozwoju intelektualnego, jak i emocjonalnego i etyczno-moralnego dziecka. Jest autorem ponad 40 artykułów i trzech publikacji zwartych.
Oficyna Wydawnicza "Impuls"
Autor | |
ISBN druk | 978-83-7850-040-7 |
ISBN e-book | 978-83-7850-375-0 |
Objętość | 22 stron |
Wydanie | VI, 2012 |
Format | A5 |
Oprawa | miękka, klejona |
Wstęp
Kiedy pisać „ó”?
Kiedy pisać „rz”?
Kiedy pisać „ż”?
Kiedy pisać „h”?
Kiedy pisać „ch”?
Jak zmiękczamy spółgłoski?
Zakończenie
Język polski nie zalicza się do języków łatwych, a pisownia niektórym osobom sprawia duże kłopoty. Oczywiście, słowniki są po to, by po nie sięgać i w razie wątpliwości sprawdzać. Wielu jednak pewnych swej wiedzy wypisuje 'ciekawostki' językowe, które obserwujemy nie tylko w sklepach, ale także, niestety, w prasie.
W myśl przysłowia: „Czego się Jaś nie nauczył, tęgo Jan nie będzie umiał" warto już od najmłodszych lat oswajać dzieci z trudną polską ortografia. Bardzo pomocna może okazać się książeczka Barbary Dyl Jak przez wiersze ortografia szybko nam do głowy trafia. Myślę, że wierszyki w niej zawarte mogą doskonale urozmaicić lekcje języka polskiego. Dzieci uwielbiają zabawy językowe. A dzięki nim lepiej zapamiętają zasady pisowni. Zachęcam.
Anna Szczodra
Notes Wydawniczy, nr 6/7 czerwiec/lipiec 2008
Zobacz także
Powiązane produkty
- Brak powiązanych produktów